You are on the .nl domain. We recommend you go to the .com domain so that the contents of the website are closer to your language and browsing needs.
ENGLISH(US)
CLOSE
Zoeken in de Veelgestelde Vragen

Registratie en account

Ja, u dient zich te registreren om gebruik te kunnen maken van onze diensten. Klik hier en vul de vereiste gegevens in. U ontvangt vervolgens een bevestigingsmail, waarna u kunt inloggen op uw persoonlijke pagina. Daar kunt u uw aankopen, de status van uw bestellingen, uw facturen, en dergelijke bekijken.
Er kunnen drie soorten accounts worden aangemaakt:

1) Bedrijf: als u een intracommunautair btw-nummer heeft, hoeft u geen btw te betalen.  Als uw btw-nummer niet geschikt is voor intracommunautaire handel, wordt er 22% Italiaanse btw in rekening gebracht;

2) Zelfstandig ondernemer: als u een intracommunautair btw-nummer heeft, hoeft u geen btw te betalen. Als uw btw-nummer niet geschikt is voor intracommunautaire handel, wordt er 22% Italiaanse btw in rekening gebracht;

3) Particuliere gebruiker: in dit geval wordt er btw in rekening gebracht.
U kunt uw klantprofiel zelf op uw persoonlijke pagina op de website wijzigen: log in en ga naar het gedeelte "Wijzig uw profiel". Helaas kunnen de volgende gegevens niet gewijzigd worden: bedrijfsnaam/handelsnaam, btw-nummer en RSIN. Neem gerust contact met ons op als u nog vragen of twijfels heeft, door een e-mail te sturen naar: admin.eu@pixartprinting.com.

Uw bestelling

U kunt uw bestelling alleen wijzigen als deze nog niet in behandeling is genomen. Als u kenmerken van het bestelde product wilt veranderen, verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice om te kijken of dit mogelijk is, via het e-mailadres: info.eu@pixartprinting.com. Als u echter uw bestelling wilt annuleren, kunt u dit op uw persoonlijke pagina doen: klik in het gedeelte “Geplaatste bestellingen” op de toets “Annuleren” (aangegeven met het mandje). Vergeet niet dat u de bestelling alleen kunt annuleren als u nog niet betaald heeft of het bestand nog niet heeft geüpload. Controleer dus de bestelstatus op uw persoonlijke pagina of neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Als u echter via bankoverschrijving heeft betaald, kunt u alleen per e-mail om annulering verzoeken. Schrijf hiervoor naar het adres admin.eu@pixartprinting.com. Wij geven u uiteraard uw geld terug en dit gebeurt via dezelfde wijze als die u voor uw betaling heeft gebruikt (creditcard, PayPal, bankoverschrijving, etc.): de afrekening kunt u op uw persoonlijke pagina vinden.
Het spijt ons, maar als het bestand eenmaal in de productiecyclus is opgenomen, is het niet meer mogelijk om de geselecteerde leverdatum te wijzigen. Ons productiesysteem is zodanig ingericht dat er geen wijzigingen kunnen worden aangebracht aan de levertermijn zodra een bestelling wordt verwerkt. Stuur voor meer informatie een e-mail naar info.eu@pixartprinting.com.
Onze verwachte leverdata met de bijbehorende kosten worden dagelijks om 18:00u bijgewerkt. Let op: de optie levering binnen 24 uur is maar tot 10:00u 's ochtends beschikbaar. Denk eraan dat de bestelling pas feitelijk geregistreerd wordt als het systeem de identificatiecode (het bestelnummer) genereert.
Wij maken geen proefdrukken. Het is wel mogelijk om een beperkt aantal exemplaren te laten drukken; selecteer hiervoor de kleinste hoeveelheid in de prijsopgave. Stuur voor meer informatie een e-mail naar info.eu@pixartprinting.com.
Als de aankoop voltooid is en u de gegevens voor het gekozen product hebt ingevuld, wordt u gevraagd het bestand voor de opdracht te uploaden. Het bestand kan ook later in uw account worden geüpload, in het gedeelte ''Uploaden''. Denk eraan dat de maximale limiet voor elk bestand 1500MB is.
Nee, deze kunt u helaas niet meer terugvinden. We raden u aan om ze zelf te bewaren, omdat ze nog van pas kunnen komen als u een project opnieuw wilt laten afdrukken.
Op onze website www.pixartprinting.nl kunt u direct een prijsopgave berekenen en de gewenste leverdatum kiezen. Wij raden aan om in te loggen om de correcte prijs te zien. De berekening van de prijsopgave is vrijblijvend en brengt geen verplichting tot aankoop met zich mee. Wij wijzen u erop dat de prijsopgave voor één drukopdracht bedoeld is.
Een bestelling plaatsen is eenvoudig en in een paar stappen gebeurd:
1) Ga naar het gedeelte "Aanmelden" rechts bovenaan het scherm en voer de gebruikersnaam en het wachtwoord in die u bij het registreren heeft gekozen
2) Kies het product dat u wilt hebben, selecteer de kenmerken in de prijsopgave en voeg het dan toe aan uw winkelwagentje. (Als u meerdere producten met dezelfde kenmerken wilt printen, moet u meerdere opdrachten creëren, aangezien de prijsopgave voor één grafisch bestand geldt).
2) Controleer in het gedeelte "winkelwagentje" het productoverzicht en kies in het dropdownmenu het bezorgadres en de betaalwijze.
3) Klik op "afrekenen" en u krijgt een bestelnummer om vervolgens te kunnen betalen en het afdrukbestand te uploaden. Denk eraan dat u, om de bestelling te kunnen plaatsen, de voorwaarden moet accepteren. Voor elke geplaatste bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met een overzicht van de gekozen artikelen.
Voor de meeste producten hebben we monsters gemaakt, waardoor u het materiaal met eigen ogen kunt zien en kunt aanraken. U kunt ze zoals elk ander product op onze website bestellen: kijk eens rond en ontdek al onze materialen.
Wij vinden het belangrijk dat de levering op de afgesproken datum plaatsvindt, maar we hebben uw hulp nodig! De leverdata kunnen gegarandeerd worden als de betaling en het uploaden van het bestand op tijd gebeuren en als het verstuurde bestand conform de eisen voor het drukproces is: eventuele afwijkingen kunnen ervoor zorgen dat de levering vertraagd wordt. Als er in de bestelling meerdere opdrachten zitten met dezelfde geselecteerde leverdatum, zullen alle opdrachten dezelfde vertraging oplopen, ook als maar één bestand later wordt geüpload. Wij wijzen erop dat, als er via bankoverschrijving wordt betaald, de verwachte leverdatum later zal zijn, afhankelijk van het moment waarop het bedrag wordt ontvangen. Dit is meestal 2 tot 3 werkdagen na de betaling.

Verzending en levering

U kiest zelf de leverdatum uit de opties tijdens het maken van de prijsopgave. De levertermijn hangt af van de datum die u in de prijsopgave hebt geselecteerd en van eventuele updates. U kunt uw bestelling op uw persoonlijke pagina volgen, in het gedeelte "Geplaatste bestellingen", en op elk gewenst moment de status ervan controleren.
Natuurlijk kan dat!  Bij het plaatsen van de bestelling kunt u het afleveradres aangeven. Dit moet zich wel in hetzelfde land als dat van het factuuradres bevinden.
Dit is niet altijd mogelijk, maar we zullen er alles aan doen om u te helpen: stuur een e-mail naar shipment.eu@pixartprinting.com en we zullen onze koeriers vragen of het bezorgadres nog veranderd kan worden.
Helaas bieden we geen afhaalservice voor klanten bij een koeriersfiliaal. U moet een geldig bezorgadres opgeven waar de bestelling binnen de bezorgtijden afgeleverd kan worden.
Het is helaas niet mogelijk om een specifieke koerier toe te wijzen vanwege talloze beperkingen in termen van gewicht, volume en leveringstijden die per vervoerder verschillen.
Wij kunnen niet één bestelling op meerdere adressen bezorgen. Als u producten naar verschillende adressen wilt sturen, kunt u meerdere bestellingen plaatsen en voor elk een ander afleveradres opgeven.