FAQ
Welke voordelen biedt het PIXARTPRO programma?
PIXARTPRO biedt:
1. De mogelijkheid om elke maand een PIXARTPRO waardebon te krijgen, die evenredig is aan wat u de maand ervoor heeft uitgegeven: de eerste dag van elke maand beloont Pixartprinting u met een waardebon berekend op basis van hetgeen u de vorige maand heeft besteed. Als u de eerste bestedingsdrempel haalt (€ 1), krijgt u een waardebon gelijk aan hetgeen u de vorige maand heeft besteed vermenigvuldigd met het percentage dat bij de drempel hoort (zie de bestedingsdrempels in de tabel). De maandelijkse uitgaven, op basis waarvan de waardebon wordt aangemaakt voor de volgende maand, worden berekend aan de hand van de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) van de opdrachten die in die maand zijn betaald en verzonden en ontvangen.
Bijvoorbeeld: als u € 5000 heeft besteed in mei, krijgt u op 1 juni van PIXARTPRO een waardebon van € 500 die u tot 30 juni kunt gebruiken voor aankopen bij Pixartprinting.
2. Toegang tot exclusieve diensten om uw werk nog gemakkelijker te maken: u heeft recht op gratis diensten en voordelen, speciaal voor professionals in de grafische vormgeving. Blijf op de hoogte en controleer regelmatig de speciaal voor u ontworpen diensten op uw persoonlijke pagina, wij ontwerpen voortdurend nieuwe diensten op basis van uw behoeften en wensen.
Wat is de PIXARTPRO waardebon?
De PIXARTPRO waardebon is een waardebon die u op de eerste dag van elke maand krijgt, als u een van de vier maandelijkse bestedingsdrempels heeft gehaald.
1. HOE WORDT DE PIXARTPRO WAARDEBON AANGEMAAKT?
Hoe wordt de PIXARTPRO waardebon aangemaakt?
Op de laatste dag van elke maand wordt het totaalbedrag berekend van de maandelijkse uitgaven, op basis waarvan de eventuele PIXARTPRO waardebon wordt aangemaakt (als het totaalbedrag ten minste de eerste drempel van het programma haalt). Om het totaalbedrag van de maandelijkse uitgaven te berekenen, worden de bedragen opgeteld van de opdrachten die zijn betaald, verzonden en afgeleverd in die maand, na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten.
Bijvoorbeeld: voor de berekening van de maandelijkse uitgaven van de maand mei, op basis waarvan eventueel een PIXARTPRO waardebon wordt aangemaakt voor juni, worden alleen de bedragen gebruikt na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten, van opdrachten die zijn betaald, verzonden en afgeleverd in mei.
U ontvangt maar één PIXARTPRO waardebon per maand. Dit betekent dat de waardebonnen van de verschillende drempels niet bij elkaar opgeteld worden. Als u dus de hoogste drempel heeft gehaald, houdt dit niet in dat de waardebonnen van de voorafgaande drempels bij elkaar opgeteld worden. U ontvangt dan alleen de waardebon van de hoogste drempel. Elke drempel heeft zijn eigen waardebon, waar de waardebonnen van de lagere drempels niet onder vallen.
Is het mogelijk om de bedragen van verschillende accounts bij elkaar op te tellen voor een PIXARTPRO waardebon?
Nee, het is niet mogelijk om de bedragen van verschillende accounts bij elkaar op te tellen, ook niet als die van dezelfde persoon of hetzelfde bedrijf zijn. U zult alle bestellingen met dezelfde account moeten doen.
Waar kan ik controleren hoeveel ik heb uitgegeven in de maand voor de berekening van de PIXARTPRO waardebon?
Op uw persoonlijke pagina, in het gedeelte PIXARTPRO, kunt u altijd het werkelijke bedrag en het bedrag van de lopende opdrachten controleren. Het werkelijke bedrag geeft de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) aan van opdrachten die zijn verzonden en ontvangen in de huidige maand. Op basis van dit bedrag wordt eventueel uw waardebon aangemaakt. Het bedrag van de lopende opdrachten geeft de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) aan van de nog niet verzonden opdrachten met gekozen afleverdatum in de huidige maand. Onthoud dat de waardebonnen uitsluitend worden berekend op basis van het werkelijke bedrag: daarom is het belangrijk dat u overgaat tot de betaling en het goede bestand uploadt, zodat uw opdrachten kunnen worden gedrukt en verzonden in de desbetreffende maand.
Waar vind ik de geplande leverdatum van een bestelling?
Voor het bestellen
Wanneer u het product heeft gekozen en voordat u het in uw winkelwagen doet, kunt u de indicatieve leverdatum kiezen.
Als u het product in uw winkelwagen heeft gedaan, kunt u - voordat u de bestelling bevestigt - in het overzicht de indicatieve leverdatum zien voor elke opdracht.
Na het bestellen
Wanneer u het bestand heeft geüpload en betaald, kunt u op uw persoonlijke pagina in het deel “geplaatste bestellingen” klikken op het bestelnummer naast de status van het bestand om de geplande leverdatum voor elke opdracht te zien.
Waar kan ik controleren of de opdracht is verzonden?
Pixartprinting stuurt u een mailtje als uw opdracht is verzonden. Daarbij kunt u op uw persoonlijke pagina in het gedeelte “geplaatste bestellingen” controleren of uw opdracht is verzonden.
Wat gebeurt er als ik vandaag bestel (bijv. 28 maart), maar de afleverdatum van de producten in de volgende maand ligt (bijv. 2 april)?
U heeft bijvoorbeeld een bestelling geplaatst op 28 maart met twee opdrachten: de ene opdracht heeft als geplande leverdatum 30 maart en de ander 2 april. In zo'n geval zal de eerste opdracht, wanneer die daadwerkelijk is verstuurd, meetellen voor de PIXARTPRO waardebon die te gebruiken is in april (indien ten minste de eerste drempel wordt gehaald), terwijl de tweede opdracht zal meetellen voor de waardebon voor mei (omdat de geplande leverdatum in april ligt).
2. DE PIXARTPRO WAARDEBON GEBRUIKEN
Heeft de PIXARTPRO waardebon een vervaldatum? Welke?
De PIXARTPRO waardebon is een maand geldig en vervalt aan het einde van de maand waarin hij is aangemaakt.
Bijv. de PIXARTPRO waardebon die u op 1 april ontvangt, vervalt op 30 april.
Waar kan ik het totaalbedrag van mijn PIXARTPRO waardebon zien en het overzicht van de transacties?
Op uw persoonlijke pagina in het gedeelte PIXARTPRO kunt u alle transacties horende bij de PIXARTPRO waardebon zien en het saldo van de maand controleren.
Mag ik besluiten om de PIXARTPRO waardebon niet te gebruiken?
Tijdens het bestellen kunt u besluiten om de PIXARTPRO waardebon niet te gebruiken, zodat u hem bij een volgende bestelling kunt gebruiken. Let op: gebruik de bon wel in de maand waarin hij is aangemaakt, voordat hij vervalt.
Mag ik de PIXARTPRO waardebon gebruiken voor slechts een paar opdrachten in mijn bestelling?
Nee, de waardebon geldt voor de hele bestelling. Als u besluit de waardebon te gebruiken voor een bestelling, bent u verplicht hem te gebruiken voor alle opdrachten en wordt hij automatisch verdeeld over de opdrachten in de bestelling. Onthoud dat het minimale bedrag per opdracht € 1 is.
Kan ik de PIXARTPRO waardebon gebruiken in combinatie met een actie?
Ja, u kunt de PIXARTPRO waardebon gebruiken in combinatie met acties.
Mijn btw-nummer is onlangs veranderd en in mijn andere account had ik PIXARTPRO krediet, kunnen jullie dat overzetten naar mijn nieuwe account?
Het is niet mogelijk om de bedragen op te tellen of over te zetten naar andere btw-nummers, ook niet als die van dezelfde persoon of hetzelfde bedrijf zijn.
3. TOEGANG TOT HET PROGRAMMA
Wie worden toegelaten tot het PIXARTPRO programma?
Klanten die geregistreerd staan als bedrijf of freelancer, met btw-nummer, worden toegelaten tot het PIXARTPRO programma, op voorwaarde dat ze in een van de volgende branches werken:
- Communicatiebureaus
- Grafische vormgeving
- Drukkerijen
- Beursinrichting
Pixartprinting controleert de juistheid en de waarheidsgetrouwheid van de verschafte informatie. Daarom kan het na uw registratie 2-3 werkdagen duren, voordat het PIXARTPRO programma actief is in uw account.
Verder worden de klanten die deelnemen aan het loyaliteitsprogramma STARWAY(R) altijd automatisch toegelaten tot het PIXARTPRO programma.
Ik heb geen btw-nummer, kan ik deelnemen aan het PIXARTPRO programma?
Nee, alleen professionals met een btw-nummer kunnen deelnemen aan het PIXARTPRO programma.
Hoe kan ik deelnemen aan het PIXARTPRO programma?
Op moment van registratie schrijft Pixartprinting klanten direct in in het PIXARTPRO programma.
Elke deelname geschiedt op individuele basis en is verbonden aan een enkele klantcode, en die klant is de enige houder van de inschrijving. Meerdere inschrijvingen in het programma zijn niet toegestaan.
Pixartprinting controleert altijd de juistheid van de verschafte informatie.
Pixartprinting mag te allen tijde de deelname aan het PIXARTPRO programma onderbreken bij onjuist of frauduleus gedrag van een deelnemer.
Hoe vernieuw ik mijn deelname aan het PIXARTPRO programma? Heeft het programma een vervaldatum?
Het is niet nodig om uw deelname aan het PIXARTPRO programma te vernieuwen, aangezien het programma geen vervaldatum heeft.
Ik heb de eerste drempel niet gehaald, die nodig is om een PIXARTPRO waardebon te krijgen. Kan ik nog deelnemen aan het PIXARTPRO programma?
Zeker, u heeft geen recht op de maandelijkse PIXARTPRO waardebon omdat u de drempel niet heeft gehaald, maar dit houdt niet in dat u niet meer mee mag doen aan het programma.
Moet ik inschrijfkosten betalen voor het PIXARTPRO programma?
Nee, u hoeft geen inschrijfkosten te betalen.